pappas lilla flicka

har alltid varit pappas flicka, alltid. på alla kort är det alltid jag och pappa,
pappa och jag. på senare tid har det dock varit ganska mycket gadd oss
emellan.. tror att det är lite jobbigt att jag faktiskt blir äldre. vi har haft våra
dispyter, väldigt grova sådana, men vi vet ju ändå att jag alltid kommer att
vara daddy's girl. satte oss och pratade ut om våra aggressioner förra
veckan, och jag tror att det förde oss om möjligt ännu närmare varandra.
nu är det så att min far reste till halmstad igår på tjänsteresa. och trots att
han sa hejdå innan han åkte och så så blev jag tvungen att ringa igår,
på kvällen ringde han igen och idag så har jag saknat han så att jag helt
enkelt var tvungen att ringa och fråga hur han mådde. haha, jösses vad
jag är lycklig som lever med just mina föräldrar ändå. men imorgon
kommer farsgubben hem igen! kanon.
nu ska jag nog ta och skutta i säng :)
puss,


mallorca -99, jag <3 pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0