övningskör!

har precis varit ute och övningskört, jag fick faktiskt bara kärringstopp två
gånger! på ca en timme! hur lycklig är man inte, gör framsteg så det stänker
om det. haha, det var ju första gången jag körde sen innan snön la sig på
marken, så det var ju ett antal månader sen jag satt bakom ratten sist. och
mamma, hon var minsann riktigt stolt över mig! hihi.

mindre bra grej var dock att jag tog på mig att leka jaga med wille imorse,
för någon måste ju annars blir ungen rastlös. idag var det alltså min tur och
vi sprang runt på nedervåningen som galningar båda två. självklart, och jag
menar verkligen självklart, så springer jag rakt in i symaskinen som står så
snällt där jag placerade den sist, på golvet i köket bredvid matbordet. efter
ett högt skrik i x antal decibel så insåg jag att skinnet på lilltån lossnade. har
köttsåret där nu under skinnflisan som jag inte vågade dra bort. blödde nå så
in i helvete. så nu mina kära vänner, kan jag än en gång inte ha skor på fötterna!
haha, klantig är man ju. men om jag inte vore det så skulle nog inte min familj
ha lika mycket att skratta åt tror jag. nu blir det plugg innan träningen.
sen kommer catrin hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0