överlycklig_tjej!

gissa vem som känner sig bland de lyckligaste i världen just nu? gaah,
jag är så glad! jag klarade det, jag fick MVG på nationella proven i matte a!
åh, det är klart nu, jag får mitt mvg i betyg och jösses vad jag är lättad.

slutade cirkus 10.15 idag då jag redan hade gjort talet i svenska och inte
kan vara med på orienteringen eftersom jag ska till läkaren och kolla upp
foten igen. blev en sväng på staden med catrin och petra och jag bestämde
mig helt enkelt för att köpa en mascara och en concealer eftersom jag
behöver nytt sådant.

 

förövrigt så hittade jag faktiskt ett par jeans som jag fäste mig ganska bra
vid efter att catrin hade övertalat mig lite. dessa fanns på gina tricot för ynka
400kr. det är alltså nästan tusenlappen billigare än de jag såg sist. kanon!
nu ska jag börja göra mig klar för att ta mig till hälsocentralen.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0