onsdag,

haha, precis som jag trodde så blev dagen allt annat än effektiv. körde
lite teknik med fanny imorse, men ytterst lite faktiskt. var inte alls på topp
och tejpningen som hon hade åstadkommit gjorde fruktansvärt ont.
men ja, duschade sedan och fick höra att jag minsann inte hade några
fler lektioner än träningen. på träningsläran var det praktiskt och vi ska
lära oss att tejpa fotledsskador, och jag var inte med i gruppen som
skulle öva på detta idag. så ja, hade jag vetat det så hade jag inte ens
klivit upp ur sängen imorse. stannade dock i skolan väldigt mycket
längre än nödvändigt och gjorde catrin sällskap, hade inte hjärta till att
säga nej till flickebarnet :) är nyss hemkommen iaf, och ja elin, jag har
fortfarande "sven är min vän"-sången, ni vet den ur bert ljung?, på hjärnan!
börjar bli något tröttsamt faktiskt, haha.
puss

Kommentarer
Postat av: catrin

hihihi, sötunge! :)

2009-05-06 @ 16:53:28
Postat av: elin

haha, jag har sjungit på låten hela dagen. :'D

2009-05-06 @ 19:04:35
URL: http://elinbrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0