onsdag,

för andra dagen i rad ligger jag hemma med migränkänningar, och hur mesigt
det än låter nu så tycker jag synd om mig själv. vill ha röntgen gjord nu och få
veta vad som är fel på mitt huvud. catrin sa typ igår att hon nästan aldrig har ont
i huvudet, "ungefär 2 gånger per år". det kanske var att ta i lite men förstå vad
skönt!? skulle gråta av lycka om jag blev av med min konstanta huvudvärk. nu
har det gått över 11 månader sedan det blev allvar, och jag orkar inte mer. önskar
mig ett frisk huvud och provsvaren i skolavslutningspresent. förövrigt så fick jag
en del utav svaren i måndags, och man ska avskriva min laktosintolerans! nu får
jag äta nästan vad jag vill, kan ni tänka er? var inte heller allergisk mot vete och 
soja men äggvita däremot reagerar jag starkt mot.

nog om detta, italienska provet gick faktiskt ganska bra tror jag, skrev på allt
utom det sista ordet på pappret, vilket jag är tveksam till om vi ens har haft. så
jag är nog nöjd med min insats. när jag satte mig och tittade på provet om idrotts-
skador däremot såg jag mitt mvg i den kursen flyga ut genom fönstret. jösses,
kunde visst ingenting tycker jag att det kändes som? ska vara lycklig, på allvar,
om jag fick vg på det där.
nu ska jag kika på champions league, och poppa mig lite popcorn.
puss,


addera levi'sjeans och helvita converse så har ni dagens outfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0