nu råder shoppingförbud.

har precis lagt en förhandsbokning på lite plock av H&Ms höstkollektion.
man får ju 10% om man gjorde det senast imorgon tror jag. så jag var
ju tvungen att passa på. det blev alltså en cardigan, 2-pack strumpbyxor
gråa och svarta, två tröjor, ett skärp och en pennkjol. super nöjd är jag.
det hela landade på 1119,6 svenska kronor. förutom det så blev det
även en bikini som gick på 129:- respektive 98:- delen. nu har jag verkligen
något att längta efter i augusti! men nu råder allvarligt shoppingförbud från
min sida, har två klänningar från rare fashion som väntar på mig på posten
och dessutom kommer en från stylebystars om cirkus en månad.
hihi, nu ska jag finslipa talet som förövrigt kom att handla om heath ledger,
sen ska jag sova.
puss,


resten får ni se i höst, för det finns inte tillgängligt
på internet förrän då. have patience!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0