nationellt prov på ingång.

imorgon vankas det nationellt prov i matematik a, och jag känner riktig
prestationsångest. jag har fortfarande inte läst igenom papprena som
blivit utdelade för att fylla funktionen "studiemedel". går provet bra så
får jag mvg i slutbetyg och jag skulle dö om jag misslyckas nu när
kenneth har sagt att det är nära. haha, jösses.. hjälp mig att hålla
tummarna nu. för helt ärligt så orkar jag inte göra uppgifterna från de
gångna årens prov. jag tänker strunta i det och hoppas på att jag klarar
mig på den kompetens jag redan har. så med det här inlägget tänker
jag säga godnatt, så jag får vila ut tills det drar ihop sig. sov gott folks!
puss, :)

Kommentarer
Postat av: petra

NERVÖST! men det ska nog gå bra ska du se! :D

2009-05-13 @ 14:12:37
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0