nationella och syntest

idag hade vi nationella i engelska a. listening och reading. jag tyckte att
läsförståelsen var ganska svår faktiskt, den var nog till och med svårare
än hörförståelsen. men jag hoppas på att jag ändå lyckades visa min
kompetens på ett bra sätt! haha.
sen var det ju så att vi fick sluta sen. svenskan blev inställd pga att den
låg så tätt intill slutet på provet, och att engelskan blev inställd var ju inte
mer än rätt. så ja, 10.55 slutade jag idag. skönt! blev en sväng på stan
med catrin elin jenny och klara.

nu sitter jag alltså hemma i soffan och jobbar på att ta tag i lite plugg.
om ca 1,5 timme ska jag ner på stan igen och göra ett syntest. det ingick
visst i häslodeklarationen. så jag får väl offra lite tid. har inte så mycket
annat för mig faktiskt, så det gjorde inte så mycket.
ikväll ska jag nog bege mig till brynäsvallen och hoppa upp på tränings-
cykeln igen. vilket också påminde mig om att jag måste ringa josefine
nu. får se vad hon har att säga. :)
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0