mrs. klåfinger,

kunde som sagt inte hålla mina fingrar i styr!, såg att klänningen hade
kommit in i lager igen idag, och jag kunde inte låta bli att klicka hem den.
ibland är ju den egenskapen bra och ibland dålig. nu känns det både
och, tveket är som sagt ekonomi, men jag vill ju verkligen ha den så.
det läskiga är att den försvann ur lager igen efter jag klickat på "beställ",
så vi får ju verkligen hoppas att dom har direktkontakt med lagret och att
det var jag som tog den sista och inte personen som klickade hem den
innan mig, håll en tumme va?
puss,

Nice Dress SEK 549, Rare Fashion - NELLY.COM

Kommentarer
Postat av: Erika

tack sötis! MEN shit vilken snygg klänning då, nu blev jag verkligen avundsjuk ;/

2009-05-06 @ 22:47:26
URL: http://eflowertwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0