me ne frego,

har pluggat italienska hela morgonen/förmiddagen, och jag gör nog ta mig
tusan framsteg. tror säkerligen att jag kan hälften av glosorna nu, vilket resulterar
i att jag endast har 180 kvar att lära mig. men det är nog jäkligt elakt och för att
inte tala om onödigt, att lägga ett prov med 360glosor på. visserligen kommer
långt i från alla på provet men man lär ju ändå plugga på alla eftersom man inte
vet vilka som kommer och inte. som grädde på mosen är det också en hel del
grammatik att lära sig. jag vet vad min söndag kommer att bestå av...

nu ska jag alldeles strax duscha, klä på mig och cykla iväg till brynäsvallen och
kolla på ifk-korsnäs. man är ju skapligt sugen på att spela nu menar jag. sen
blir det en omvandling till jill johnson och tjejmiddag ikväll.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0