måndag,

tog till en flykt hem till calle, och han bjöd på hemlagad mat. hann väl inte
med så mycket mer än att laga den och äta innan jag skulle vidare på
träning, men det var trevligt så länge det varade. :) vi fick också sällskap
av en johan (?), mycket trevlig prick!
mötte upp fanny vid polhem sen och cyklade till brynäsvallen. väl där så
hoppade jag upp på träningscykeln och trampade iväg in i min egen fantasi.
blir ju nästan psykiskt störd av att sitta där och trampa och trampa utan att
komma någonstans. så idag cyklade jag precis dit jag ville, långt bort i ett
varmt land någonstans cyklade jag, brunbränd och skitsnygg.... haha!

fick ett mycket roligt jobb erbjudande av mr. a igår. hahaha, måla om familjen
a's lillstuga. arbetsvillkoren var, lättklädd (bikini) och att han fick ligga bredvid
och kolla. hahaha, du är knäpp! men jag gillar dig ändå :)
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0