lördag..?

gud vad jag hela dagen har bestämt mig för att det är lördag idag! känns
chockande att komma på att det faktiskt är fredag. för jag menar, hur många
fredagar är vi lediga bara sådär ändå? men det är ju givetvis positivt.
satt på strömvallen i cirkus 40minuter och kikade på träningen innan jag
började trava in mot staden. mötte upp catrin och gick runt lite. snackade
om gårdagen eftersom det slutade med att vi spenderade den på olika håll.
köpte glass och gottade oss. som tidsfördriv innan vi skulle ta oss till korpen
satte vi oss bakom tågis, där vid busstationen, och stekte, för där var det
verkligen varmt och skönt. gick till alderholmen sen och tittade på innebandy
som sagt, och ja nu har jag precis blivit hemskjutsad av edwin.
kvällen ska spenderas med catrin idag. mycket trevligt. :) får se vad vi hittar
på för tokigheter. nu ska jag försöka käka lite.
puss,

...btw, jag fick mvg på samhällsprovet ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0