long day

inatt har jag varit alldeles ute och cyklat. jag drömde att jag var instängd i
ett rum, och hur mycket jag än försökte så kunde jag inte få upp dörren.
jag vaknade när jag kom på att man kanske inte ska trycka på dörren utan
dra mot sig. och dörren gick upp, så där stod jag uppe på mitt rum och
hade precis lyckats få upp dörren till min garderob, (har en walk-in så att
säga), yrvaken som fan kom jag på att där kunde jag ju minsann inte stå
och smällde igen dörren så att jag skrämde mig själv, vilket resulterade i
att jag vaknade på riktigt. gissa om jag blev förvånad när jag insåg att jag
hade gått i sömnen, för första gången på ungefär 4-5år? hahaha! fick mig
ett gott skratt iaf.

skolan var väl as usual. trött var man osv. enda undantaget var att jag idag
hade spanska istället för italian eftersom mario och co är i italien. så vi har
inga lektioner på hela veckan. kanoners. gick ca en timme tidigare och tog
mig till sjukhuset och lämnade lite prover och nu sitter jag här. ska alldeles
snart ta bussen till jobbet och tjäna in lite cash, slutar nio. hörs.
puss,

Kommentarer
Postat av: sofia

haha, ;) jaa vi får se. ska tänka ett tag till :)

2009-05-04 @ 20:13:30
URL: http://sofiasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0