kevin borg i high school musical?

läste i dagens gefle dagblad att kevin borg har blivit tillfrågad att medverka
i en musikal. och inte vilken som helst, det är alltså high school musical
jag pratar om nu. inte nog med det, kevin ska alltså spela en utav huvudrollerna
i filmen, troy bolton.
kevin säger själv att han alltid har drömt om att få medverka i en musikal
och att det här kommer att bli riktigt stort, han hoppas också på att det öppnar
dörrar för fler roller i framtiden. han säger också att han kommer att göra rollen
lite annorlunda i jämförelse med david lindgren som var det ordinarie huvudrolls-
innehavaren, "det ska märkas att det är kevin som spelar".

jag kan väl ändå känna att jag tycker att kevin borg är väldigt överskattad. jag
tycker att han vann idol pga av sitt charmiga leende. han sjunger bra, absolut,
men high school musical bra? tveksamt.. vad tycker ni? läs hela artikeln här.
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0