kanonkväll

är sjukt trött på mitt fysiska ovälmående. att ha migrän då och då och
huvudvärken och magen kan jag leva med, för det är ju liksom vardags-
mat nu. men tröttheten som detta medför är oerhört påfrestande. att bli
snurrig, yr och illamående förstör så mycket med än bara vanlig huvud-
värk. att känna att synen försämras är inte heller trevligt, och man måste
anstränga sig varje ögonkast för att fästa blicken.

jag har haft en jättetrevlig och rolig kväll, utan tvekan. mötte upp calle på
stan strax innan sju och efter mycket velande valde vi (jag) coffeehouse
by george som middagsalternativ. det blev varma mackor och mycket
prat. och vi satt nog där i nästan en timme innan vi gick hem till calle och
kollade på talang och hockey med hans supergulliga föräldrar. hade som
sagt både trevligt och roligt,  men tycker att slutet var lite tråkigt. tycker att
jag borde kunna vara pigg, men det höll inte huvud och kropp med om.
tyvärr. nu ska jag ta lite värkmedicin och lägga mig i soffan med pappa och
kika på det resterande av hockeyn. förmodligen blir det nog till att somna
också om jag känner mig själv rätt. hörs.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0