kändisartikel,

nu är det såhär; vi håller på med ett arbete om en valfri känd person nu i
svenska a. detta ska presenteras muntligt och vara ca 3-5min långt.
problemet är bara att jag inte har en susning om vem jag ska arbeta om.
är det någon som har något bra förslag?

sen hade jag tänkt att delge mitt horoskop med er idag. både dagens
och veckans.

Väduren (2009-05-11)
"Resplaner kan bli uppskjutna. Det verkar som om du stöter
på hinder i det mesta du företar dig nu.
"

"Väduren Vecka: 20 (2009-05-11 - 2009-05-17)
Det finns faktiskt ingen anledning att älta gamla problem, diskutera
sådant som har med relationer att göra eller att hålla på och förhandla.
Skriv ett mentalt brev i stället och skicka det genom etern direkt till den
andra personens hjärta. Då förändras energier. Du kan till och med få
uppleva hur det som brast i kommunikationen mirakulöst rättas till.
"

känns ju väldigt motiverande. haha, hinder i allt jag gör. hjälp!
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0