jobb,

känns mycket bättre nu och jag har renat mitt samvete. vi packade ihop oss
i bilen och drog iväg till järbo, där far min är uppvuxen fr.o.m. det att dom kom
till sverige, och besökte kyrkogården och bådas mina farmödrars gravar.
det där är ganska komplicerat, men ja en var min biologiska och en blev alltså
ingift på senare tid. hennes grav sköts dock närmare av ida och farfar. men
vi planterade lite på else-majs grav och gjorde fint. på vägen hem stannade vi
och köpte lite glass. tog högbovägen hem. i bäck såg jag ett välkärt ansikte
mitt uppe i allt arbete, hoppas det gick bra för dig shirtless man.
nu ska jag alldeles strax pallra mig ner på stan och jobba lite. måste ju driva
in en liten inkomst till min alltför tomma plånbok. hörs.
puss,

 
fint blev det och wille var minsann superglad på fotografering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0