jeanskris,

idag har varit världens längsta dag känner jag. efter talet så skrev resten
av klassen utom jag och catrin samhällsprov (vi skrev förra veckan). så vi
beslutade oss alltså för att vi skulle gå på stan. så först gick vi till pappa
och hämtade lite pengar till käk för senare tillfälle och sen sprang vi runt
och letade jeans. för nu är det verkligen panik. jag har inte ett endaste
par jeans som jag inte har nött hål på på insidan av låren. när grenen
sprack på mina dieseljeans förra veckan insåg jag att det är på tiden att
jag investerar i ett nytt par. och vi letade i typ alla butiker som säljer jeans
i hela gävlecity, och jag hittade INGA som passade mig i smaken. däremot
fanns det en expedit på carlings som var helt okej. haha! världen charmigaste
leende och ja.. hehe. kom försent till italienskan efter en lång diskution med
denne man. klarade mig dock undan eftersom mario inte befann sig i klass-
rummet vid den tiden. sen rullade dagen på som vanligt och vi slutade vid
halv fyra då jag och catrin tog oss ner på stan igen för att käka lite innan jag
skulle cykla iväg till brynäsvallen. som bonus så sprang vi in på jc bara för
att kolla, och tror ni inte då gott folk, att jag hittade ett par jeans som faktiskt
föll mig i smaken? som satt som gjord för min rumpa? prislappen föll mig
inte alls lika bra i smaken. 1300 tycker jag sved litegrann. men alltså, ETT
par jeans i hela gävle som gjorde sig bra på mig, det är katastrof. och jag
behöver ett par, NU!
har precis tränat, och dumdristigt nog fick jag för mig att slå en långboll, och
ja sen svek foten iaf. nu gör det skitont igen och den svällde som satan. nu
har jag bara en herrans massa plugg kvar innan jag äntligen får sova.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0