ja, jag är blond från början.


så här såg mitt hår ut, helt utan färgmedel. alltså, min naturliga hårfärg
var den, innan jag fick för mig att det var roligare med brunt och svart.
nu saknar jag mitt blonda hår, det var liksom aldrig nå krångel med
utväxt. men för er som lärt känna mig på senare år, det är ganska svårt
att föreställa sig mig blond va? ;) haha. det där var 2003, och jag skulle
på kalas hos tholléns, matilda i all ära fyllde år. ska nog på nåt sätt försöka
komma tillbaka till det där, hur lång tid det än tar. får börja med slingor
eller så. skulle vara snyggt till sommaren, emn det är ju bara att glömma!
haha, vad tycker ni folks? :)
puss,

Kommentarer
Postat av: anonym!

asså, du skulle nog aldrig passa i blont :/ du är liksom brunett! jaja, it's your life so do what feels right! ;D

2009-05-09 @ 17:01:30
URL: http://-----

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0