i've got a pocket full of sunshine

här var det dålig aktivitet både idag och igår, men det har ju varit sådant
kanonväder och värdefulla soltimmar som man inte bör slösa bort. igår
var jag som sagt med jenny och catrin på staden. jag och catrin hade
ganska oflyt också, men igår var en bra dag så det var inget vi tog åt oss
av. supersnygga och somriga svassade vi runt på staden och tog oss
till citygross och köpte choklad. blev också lite små inköp på stan. b.la.
solglasögon, ett par svarta wayfarer och lite hårspännen osv. blev till att
kolla på ifk-matchen sen som vi förövrigt vann med 1-0, så jäkla skönt tjejer!
kvällen spenderades med calle sedan. vi fick skjuts av tobias hit, och så
kikade vi på film och sådär.

idag har jag och fanny varit duktiga och gymmat på morgonen, sedan har
jag legat i solen och stekt mest hela dagen. så himla värdefullt känns det.
brun har jag blivit också, med hjälp av sololja med glitter i, har solat fram
linjer som inte alls varit synliga innan. snart är jag ikapp fanny! ;)

och ännu bättre är att min läkare ringde igår, och att man vet vad som är
fel på min mage. dessvärre var det inget trevligt besked. känsliga läsare
varnas nu.. jag har en parasit i magen, små små kryp ungefär, som äter
av mina tarmar och det som jag äter. den har förmodligen funnits där i minst
två år, och av allt vi har trott att jag har varit allergisk mot har visat sig fel nu.
förmodligen har jag aldrig varit laktosintolerant heller. hur som helst, detta
behandlar man med medicin i samma stuk som penicillin. det är dock inte
alls säkert att det hjälper, och gör det inte det så finns det ingenting man kan
göra. känner mig grymt uppskrämd nu, men jag får helt enkelt hoppas på
det bästa. det är ju skönt ändå att veta vad som är fel.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0