i see the light at the end of the tunnel

som jag har haft en bra dag idag. matteprovet gjorde min dag, och att jag
sedan som sagt hittade jeans var ju kanon. att jag sen kom på att det var
20% på hela ginas sortiment just ikväll var ju till och med för bra för att
vara sant! men nu äger jag faktiskt ett par jeans utan hål på insidan av låren.
och mamma betalade(!). 320kronor blev de mina för. puss på det! nu ska
jag knata till britta och liksom inviga användandet av dom.
(dom på gina måste dock trott att jag var knäpp, kom direkt från träningen
och såg ut som en blöt katt ungefär) men det var värt det.
puss,


Kommentarer
Postat av: catrin

du var jättefin i dom :D

2009-05-28 @ 22:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0