i believe in yesterday

jag hade världens kanonkväll igår! hur otroligt roligt allt blev trots lite mindre
nedsättningar. blir så trött! men hur som helst, tog 7bussen hemifrån och
satte mig på 3an mot elins place, och då kom sofie och sophie också så
jag fick sällskap från stan. kanoners. elin kom ut och mötte oss och sen drog
vi igång musik och dansade! det droppade in lite folk efter ett tag, emn det
var ju inget negativt direkt. haha. sedan hamnade vi hos alexander hall iaf
där vi stannade resten av kvällen. och ja, sophie hade nog ganska jättekul,
haha, har nog några nya kompisar ;) som jag och sofie skrattade, stackars,
var det rasmus eller alex? hahaha, kul var det iaf.
lite jobbigt var det dock att komma hem och förvänta sig att man får kasta
sig ner i sängen, men istället upptäcker att man inte har några lakan. jag
var inte heller jättepigg på att bädda mitt i natten så jag drog fram en filt ist
och letade reda på örngotten och sen sov jag tillslut utan lakan.
resten av kvällens händelser får framträda i bilder.
puss,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0