heja sverige!

jag är kung på att laga mat. bara så ni vet! haha, kom hem för snart en
timme sedan och lagade till mozarellafylld kycklingfilé med pommes
och sallad. det är verkligen supergott! har älskat det enda sen vi var
några tjejer ur fotbollslaget som lagade till det hemma hos hanna haglöw
förra sommaren (?). har börjat lagat det här hemma också, och resten
av the family är lika galen som jag i det.

så nu har jag alltså bänkat mig i soffan (känns som om jag hamnar här
allt oftare nu för tiden), med min ljuvliga måltid och kollar på hockey-vm!
just nu är det dock periodpaus, men ändå. :) har en supermysig kväll
framför mig. det blir hemmaspa etc.
puss,
 
 
grabbarna vi hejar på och min formidabla middag.

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, jag tänkte på när vi gjorde det hos mig faktist:D

2009-05-08 @ 18:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0