heaven's on fire.

sitter här och stinker grillrök för tillfället, usch vad lukten satte sig i kläderna!
men jättemysigt var det. inledde kvällen med robinsson hemma hos jenny
och då var det ju vi två och adam, sågström, dennis, danne och wäre. och
det var ju väldigt trevligt. strax innan halvtio kom alltså catrin dit och vi tog oss
vidare till boulongern där vi mötte linnea, stina och frida tror jag det var va?
fortsatte vandra därifrån till i14 och myste med lite grillning och kubb. jennys
ipod var med och högtalarna lika så. kanoners.
vid halvtolv drog hälften av oss mot jenny eftersom det blev så fruktansvärt
kallt där uppe på kullen när elden brann ut. slog på kops och kikade en stund
men kände mig alltför trött för att stanna särskilt länge. blev en mopedfärd
hemåt och nu sitter jag som sagt här och luktar unket. mysigt va? :)
funderar på att ta ett bad eller om jag helt enkelt är för lat och inleder morgon-
dagen med ett sådant. får se hur det blir. kvällen var väldigt lyckad iaf, som
planerat men dock lite andra folk än det som sagts. men vad gör det?
nu ska jag nog sova, hade tänkt att inleda dagen med en liten promis imorn.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0