hälsodeal!

syntestet gick bra och hon sa väl att dom inte skulle kräva glasögon på mig
på körkortet iaf. :) sen att jag redan hade ett par var ju bara bra för mig
menade hon på. för syntesten i hälsodeklarationen är inte alls lika ingående
som det jag gjorde för några år sedan.
jossan bokade in en tid åt mig imorgon också btw, 14.20, (hjälp mig komma
ihåg det!) och vi skulle köra igenom programmet för foten och ev strömma
lite osv.

igår kom också jag och catrin överens om en liten hälsodeal. vi har nu alltså
slagit vad och tävlar om vem som klarar sig utan onyttigheter längst. och
helgerna är förstås ett undantag, för då är det ju ändå helg. men alltså, inget
godis, chips, kakor och sånt på veckorna. den stackarn som förlorar får bjuda
vinnaren på en valfri middag på stan. och det är ju ändå hyffsat dyrt om man
ska betala för båda, så nu har man ju lite motivation. :) haha, supersmart
tyckte både hon och jag. och själv har jag ju en erfarenhet av denna tävling
ur ett förhållande för länge sedan, då var dock priset ett annat..... hahaha!
bör jag nämna att jag vann då? be aware cattan!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0