ha-begär,

det finns två saker jag önskar mig just nu. det första är världens sötaste
klänning från rare fashion, ja jag har hittat en ny igen, som verkligen väcker
mitt ha-begär! en vit söt tubklänning med ditsydda rosor på. urgullig. och
jag vet att jag inte kommer kunna hålla mig länge innan jag klickar hem
den. problemet är den finansiella delen. vill inte handla upp hela kommande
bidrag innan jag ens har fått det? typiskt mig.

nästa sak är inte ens värd att nämnas. det kommer helt enkelt aldrig bli
av. inte en möjlighet. alltså, time to move on.

nu ska jag nog snart ta mig till ica och köpa lite godis. tycker att jag har
gjort mig förtjänt av det. haha, och jag ska ju ändå träna lite till senare ikväll.
det blir nog inget av att titta på matchen heller. mammas bil har tydligen
gått sönder, och hon måste nu ta pappas. och pappa skulle skjutsa mig
men nu blir det hela lite krångligt. så jag blir som sagt förmodligen hemma.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0