grillmys på gång

har vart hemma en stund nu och varvat ner litegrann. känner att stressen
börjar släppa lite nu och maten börjar gå allt bättre igen. det är så skönt
så ni skulle aldrig förstå! jösses alltså.
har jobbat idag också ja, gick inte superbra alls men förhoppningsvis blir
det bättre med tiden om jag nu inte får sparken. hoppas inte. hahah.

ikväll har jag nu grillning på schemat. jag catrin jenny och adam linus och
dennis tror jag det var som ska ut på äventyr. grilla marsmallows (stavning?)
och spela kubb och mysa. perfekt gradantal är det utomhus och jag är på
kalashumör idag. ska verkligen ha superkul ikväll. vad ska ni själva göra?
puss,


evil, men jäklar vad snygg hon var i
harleyhjälmen igår, aight? ;'D

Kommentarer
Postat av: catrin

hahahhaha jag döööör! :'D

2009-05-02 @ 18:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0