grey's

träningen ikväll gick inte alls bra, foten är på väg nedåt i bättringsskalan
igen. känns riktigt tungt just nu. men ska ta tag i det där och ringa josefin
imorgon. förhoppningsvis har hon något klokt att komma med.
men jag lämnade iaf mina saker där, älskade brynäsvallen! som jag har
saknat att slippa släpa på väskan fram och tillbaka hela tiden. nu blev jag
dessutom av med en stor del av garderoben. kanoners! jag älskar våra
korgar och frekventa platser. satte mig på cykeln där iaf och cyklade stor
del av träningen, hann med att prova ut storlek på träningsställen som vi
ska också. haha, är superglad över att man faktiskt får saker nu för tiden!

men idag är det alltså så att grey's anatomy börjar om cirkus nio minuter.
i kvällens program skulle alltså dr. hunt's mardrömmar övergå till verklighet.
känns lite läskigt det där med att dom i reklamen visar hur han försöker
strypa christina yang. kvällens måste alltså, kika på grey's. blir lite äppelbitar
och grönt te till tror jag. sen är det nationella imorgon så jag ska sova tidigt
så jag är på topp när det gäller. så ja, blir nog inget mer ikväll. men hörs då!
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0