gårdagskvällen

catrin kom hem till mig nångång efter sex tror jag. och vi inledde kvällen
med att titta på hockey och fixa oss och dona. mycket trevligt hade vi, och
som vanligt massa knäppa men superroliga upptåg. slog på partblandningen
på itunes och sjöng med i gamla favoriter. vid åtta tiden, kanske?, så kom
jenny och sophie hit. maten var klar ganska snart då så vi satte oss på altan
och slog på infravärmen och myste. hade även där ganska mycket knäppa
samtalsämnen, men det var verkligen supertrevligt och jättemysigt. maten
var förövrigt supergod också, och det fick den vara för det var mamma som
fick roa sig med att laga den. strax efter 9 drog vi till matte hall och där
stannade vi i kanske 5-10 min?, innan vi gick vidare till pinnmo. kände mig
verkligen inte hemma på något utav ställena, dock mer välkommen i gänget
som befann sig hos mattias. så där skildes jag och mina vänner, dom skulle
ner på stan och catrin skulle träffa edwin så vi tyckte att alla skulle få göra
det dom kände mest för. så jag gick tillbaka till matte, men efter halva vägen
fick jag ju höra att alla skulle dra och jag fick vandra omkring i sätra helt
lonely ett bra tag. mötte upp dom vid ica sen och var väl mest social med
hanna haglöw just då. det var trevligt. :) mycket trevligt. vi tog alltså bussen
till andersberg, till nån john (?), och väl där träffade jag elin och hennes co.
höll väl ihop med dom resten av tiden där. tills vi blev utslängda (helt förståeligt)
och skulle vidare till en annan fest hos någon simon. och ja, jag hade
trevligt, men inte speciellt roligt. jag mådde inte bra för fem öre och det var
grymt kallt ute. men ja. sen fanns det ju såklart pinsamheter även igårkväll.
det var en snäll själ som tyckte att han hade rätt att enligt honom "fixa in mig"
hos en enligt honom "potentiell pojkvän". och ja, självklart var det supergulligt
gjort eftersom avsikten var att berätta vilken "underbar tjej" jag var, men jag
hade nog väldigt gärna kunnat fixa det själv om jag hade velat. nu kommer
jag alltså få fortsätta skämmas., men ja, det hör väl till.
jag drog från simon vid 1tiden iaf, för då hade jag helt tröttnat, och fick springa
ner på stan för att hinna med bussen, men jag hann och kom hem strax innan
två, då jag la mig under täcket och slog på en film.

nu ska jag alldeles strax ta mig ner på strömvallen och visa min söta nuna
för laget. så att jag inte "tappar dom". och det tycker jag också är helt rätt.
sedan ska jag möta upp catrin på stan innan vi sedan går och kikar på korp-
innebandy. skriver sen, och slänger upp lite bilder från igår om jag får några.
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0