fredag,

blev klart att jag ännu ett år faktiskt ska sjunga på skolavslutningen iår. både
på ettornas och tvåornas, skapligt nervös man lär bli innan det blir dags..
haha. var världens värmebölja idag, satt på strömvallen och kollade på när
grabbarna i klassen spelade fotboll, och jag trodde att jag skulle avlida, antingen
värmeslag elelr vätskebrist. svart långärmad tröja hade jag också, och tjocka
långa jeans. lånade jennys cykel efter idrotten då och cyklade i ilfart hem och
bytte om till en utav mina nya klänningar från rarefashion. nu sitter jag hos jenny
igen och väntar på att hon ska bli klar. sedan ska vi och catrin ta oss ner på stan
en stund. catrin och jag tänker också ta oss till citygross och köpa choklad, för
det är ju minsann jäkla billigt med 10kr/kakan :) haha, och det är ju helg så vi
får ju mumsa lite också. kanon!
ikväll är det derby på brynäsvallen, ifk-valbo, klart man måste ner och kolla. kan
ju verkligen hoppas att vi vinner. heja ifk! ska kila.
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0