fredag & lördag

igår när jag kom hem var jag alldeles för trött för att skriva, vilket jag faktiskt
hade planerat att göra. men det blev som det blev helt enkelt. får väl dra det
i korta drag nu ist. catrin kom hit runt halv 9 och vi gick iväg till ica för att ta ut
pengar. på vägen tillbaka kämpade vi med att komma på något att göra, för
det vore ju synd att sitta inne när det faktiskt var kanonvarmt och mysigt ute.
fick tag på calle iaf och runt halv tio, tio satte vi oss på moppen och åkte hem
till honom. vi gick omkring i boulongern och pratade, han jag catrin och pöllä.
det hela slutade med att vi gick hem till honom och kikade på tv. vid halv 1
kanske, så skjutsade jag hem catrin och ungefär kvart över var jag hemma
och ner bäddad i sängen. hade en grymt trevlig kväll!

nu har jag mer eller mindre precis vaknat. pappa brummade igång hojen
för att åka på motorcykelcortege i gävle city idag. och det är fan inte lätt att
sova till det motorljudet. hjälp..
idag har jag jobb och myskväll på schemat. börjar kl 1 och slutar 5. sen ska
vi dra ihop några tjejer och grilla och ha lite mys. får se vad som händer.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0