förvirrande?

blir så trött på jobbet jag, så det är helt sjukt! när jag ringde i måndags och
skulle sjukanmäla mig fick jag ju som ni vet världens utskällning. då sa
personen i fråga också att jag skulle jobba på torsdag, endast torsdag, när
jag frågade. nu fick jag höra att jag minsann ska jobba idag? bara sådär
ändå, fast jag inte skulle det? och jobbar jag inte nu, ja då får jag sparken.
börjar tvivla på det här kan jag ju säga, men jag behöver som sagt pengarna,
speciellt i sommar eftersom mitt sommarjobb tydligen har skitit sig. jag
måste stå ut nu, så är det bara. nu måste jag alltså laga mat. sedan ska
jag åka. efter jobbet ska jag svänga förbi hos emma och göra intervjun som
jag nämnde i något tidigare inlägg. nu måste jag kila.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0