dags för foto,

sitter bänkad i soffan nu, försöker koncentrera mig på italienskan, och
jag tror faktiskt att jag gör någorlunda framsteg faktiskt. alldeles strax
ska jag åka till brynäsvallen, träna lite cykling alltså och styrka. i och med
att foten smällde till igår igen och det som hade börjat läka förmodligen
gick av igen så varken får jag eller kan jag springa. så ja, tillbaka på ruta
ett alltså. men idag är det också så att det är time för lagfoto och enskilda
foton att knäppas. dessa ska sedan läggas ut på hemsidan. och sånt
här är någonting jag verkligen avskyr. blir alltid så ful på bilder som ska
vara en längre tid, då när det är på allvar liksom. haha, håll en tumme
för att jag ser hyfsad ut va?
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0