cykelkrock, eller va?

haha, världens fulaste kollision hände mig och petra på vägen från vasa.
vi skulle över vägen vid hållplatsen vid nynäs, och det kom så mycket bilar
så vi stannade och tyckte att jag lika gärna kunde gå/springa över vägen.
väl på andra sidan så skulle jag hoppa på igen, och i brist på kommunikation
så fick jag för mig att petra skulle fortsätta cykla och att jag skulle hoppa
på i farten. hon däremot trodde att det var bäst att stanna. och samtidigt
som jag då hoppade framåt så bromsade hon och jag hoppade in i sadeln
och slog huvudet i petra och smalbenet på hjulet. måste ju ha sett grymt
fult ut, även om det låter mindre roligt än vad det egentligen var.

gick hem efter halva engelskan idag, har fått migrän igen, och nu när jag
har sovit en stund känns det lite bättre, dock fortfarande riktigt illa. ringde
och skulle sjukskriva mig från jobbet, fick då istället världens påhopp om
att jag skulle säga rakt ut om jag inte ville vara kvar. kände mig ganska illa
dissad då faktiskt. tyckte att det var lite elakt, för jag mår ju fysiskt dåligt!?
men jag får väl leva med det. får se hur det blir med det där.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0