clint eastwood <3 oss!

har precis varit ute och lämnat av petra vid bussen. vi har haft riktigt mysigt
ikväll om jag får säga det själv. inledde kvällen med varsin kebab på buddys
och gick sen till godistajm för att handla lite gott att förtära till filmerna vi
skulle titta på. och det blev både gran torino och madagaskar 2. haha, båda
två grät i slutet av gran torino. vilken man han är clint eastwood! slutet var
verkligen inte vad jag hade väntat mig, men filmen fångade hela tiden vårat
intresse. den var otroligt sevärd! efter det kände vi för lite skratt, så vi letade
som sagt fram madagaskar 2, och som vi skrattade. haha, den filmen är
ju faktiskt ganska störd. vi satt och funderade över hur man kommer på allt
som sker i en sådan film? men tack vännen för en superkväll! det måste
göras fler gånger. och londondrömmen nästa år måste ju bli verklighet? ;)
det vore ju verkligen nåt! nu ska jag skutta i säng. hörs! :)
puss,

Kommentarer
Postat av: petra

en toppenkväll! tack det samma! :D jag tänkte faktiskt jätte mycket på den filmen senare igår, man blev verkligen rörd :) london nästa år!

2009-05-23 @ 11:07:31
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0