blandade känslor,

fick ur mig en hel del saker på samtalen idag. och precis som jag sa i slutrundan
så har jag känt lättnad ända sedan jag kom hem. är grymt glad över att få ha sagt
allt det där och ännu gladare över att både kaisa och anna lyssnade, tog till sig och
försökte hjälpa och ge råd. ni förgyllde min dag tjejer.
har haft en ganska jobbig kväll nu, har hänt en hel del saker här hemma innanför
väggarna på ängsullsvägen. men än en gång är jag lättad över att jag har sagt
väldigt mycket, fått ur mig känslor som tryckt inifrån så länge. samtidigt är jag ledsen
över andra beslut, trots att jag vet att det är för det bättre. det är hårt att ta in allt på
en gång, men det kommer att bli bättre. bara ni två mår bra.
nu ligger jag i sängen och ska väl förmodligen alldeles strax sova. är trött och sliten
nu, efter litervis med tårar kan man inte bli annat, så det är välbehövligt.

och idag kom mina skor! dagens positiva, i love them!
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0