bad day

no more words or regretful touch could change the way i'm feeling.
hela dagen och hela kvällen är helt åt helvete. vet inte alls vad jag ska säga
längre, därför tänker jag inte riktigt säga så mycket heller. vill bara få ur mig
allt, skriva ner exakt allt. av respekt för en gammal medmänniska tänker jag
inte göra det. det här är dumt nog ändå, tror att personen i fråga skulle
skämmas annars. du har trampat på mig, mosat mig under dina fötter och
spottat lite medan jag ändå låg där. hela min tillvaro har rasat och du verkar
inte ens tycka att du har gjort något fel.
fan ta sånahär kvällar. de borde inte få existera. du har fått mig att känna
att jag inte förtjänar lycka. helvetes jävla skit, jag hatar mig själv pga dig. hejdå.
puss,

Kommentarer
Postat av: petra

det finns bra dagar. det finns dåliga dagar. du är stark och klarar vad du vill, låt inte andra trycka ner dig. det ordnar sig säkert, vad det än är!

2009-05-20 @ 09:47:51
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0