17/5 -09

hade en superkul kväll igår. det var jag emma jessica och emmas tre
kompisar sanna sara och mathilda. senare kom också massor med
pojkar som jag inte uppfattade namnet på. grymt trevliga, roliga och så
sjukt sociala. jag skrattade i princip oavbrutet hela kvällen. det var
verkligen mysigt och jag är kanonglad över upplevelsen.

det tog dock emot att kliva upp imorse vid 9tiden (pga av träning) när
jag kom i säng vid halv tre. (nej det är inte jättesent, men 6,5 timmes
sömn innan en träning är inte skitbra).
blev en löpning, samma runda som förra gången. supermysigt och
har även denna gång jättehärliga bilder. på vägen sprang vi och pratade
om ormar och vad vi skulle göra om det dök upp en sådan. tror ni inte
likt förbaskat att det ligger en jäkla snok (?) tvärs över vägen när vi
kommer ut från spåret? haha, filmade en snutt på den och fanny,
försökte få den på film när den rörde sig, detta visade sig dock nästan
omöjligt. så fanny bestämde sig för att kasta sten på stackarn och ja,
så blev det fart på den. vi skrek som idioter och sprang för livet. haha!
kul var det och rädd som satan var jag. nu ska det skrivas tal, sen ska
jag nog åka och hälsa på farfar och sen är det ännu mer plugg som
väntar. bilder från idag och igår kommer sen, sitter i soffan nu och har
ingen som helst ork att hämta mobilsladden. over and out.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0