vilket skämt!

haha, jag blir ju helt förstörd! vart är svenska folket på väg!? herregud,
att marlena och la voix just vann melodifestivalen är helt sjukt ofattbart!
den var väl inte bra? inte ett dugg bra i mitt tycke. vi kommer ju åka ut
och inte ens få vara med nästa år. haha, gud. vilket jäkla skämt!

farfar och annakarin och mormor kikade förbi iaf. mormor för att säga
grattis och farfar och annakarin för att prata om finlandsresan som blir
av nästa helg. fast dom sa ju grattis dom också. haha. men ja, det är
iaf 90årsfirande för min gammelmormor på söndag nästa vecka så då
ska hela skocken av släkten som bor i sverige åka över och kalasa med
resten av släkten. känns som om det nog blir sista gången vi kommer
kunna hälsa på henne, för hon är nog ganska slut nu. ;/ 

jag har faktiskt inte haft något alls för mig idag, har som sagt inte mått
så vidare värst bra, så det blev en soffkväll med mamma pappa och
littlewillie. och det var ju inget fel med det, inte alls! har tänkt att krypa
ner med en film om en stund, men ja, ska nog ha lite hemmaspa först.
imorgon är det söndag, och den ska verkligen avnjutas som en helt
ledig dag, för en gångs skull. haha.
puss,

Kommentarer
Postat av: hannitzen

tooookiiih du lindén :D:D den var ju huuuuur bra som helst!!

2009-03-15 @ 16:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0