vilken kväll!

hade fruktansvärt kul igår! jisses.
började redan med matchen, det var verkligen roligt att spela och laget
var grymt bra tycker jag. och det gav resultat också, 3-0 till oss. såå kul!

blev som sagt snabbt hem och fixa sig och äta. jag och pappa köpte
pizza. haha, ganska gott faktiskt. tog 9bussen ner på stan och blev
sen skjutsad av maddes mamma tsm med madde och eve vidare upp
till angie. och i hennes lilla boning var det hög mysfaktor!
det var riktigt härlig stämning hela kvällen. började väl med lite socialdricka
och musik och ja, socialt umgänge helt enkelt. spelade våghals sen och
det var väl det sjukaste? :') hur kul som helst, det är som sanning eller
konsekvens med sjukt elaka frågor. haha. tova fick t.ex. ställa sig på alla
fyra och ta emot 5 spankar från personen till höger om henne (johanna),
och mellan varje spank fick hon skrika "i'm so nasty". haha, jaa ni fattar?

runt tolv blev det taxi till goya, och som vi dansade! hade en superkul
kväll med er tjejer!
skulle ta 02.20-bussen hem men jag mötte upp adam på stan och fick
följa med hem till han och sleepa. mys. han skulle dock upp vid 9 imorse
så det blev ju bussen hem för min del och SOVA. gud vad skönt det var.
skulle slängt upp några bilder, men jag har ju redan lyckats spärra min
telefon så det går tyvärr inte. haha.

har inte gjort nåt annat speciellt direkt, förutom en tripp till köpis med
mamma. blev lite strosande i affärerna och sen köpte vi varsin deo och
hårfärg och lite matvaror och åkte hem.
ikväll blir det till att färga det tror jag. och sen är det gossip.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0