svenska

sitter i skolan nu, har precis haft matteprov som mot förmodan faktiskt
gick ganska bra. men ja, det brukar ju alltid kännas så när det har gått
riktigt dåligt, så det är väl inte ett bra tecken. men, låt mig hoppas.

sitter och har svenska nu iaf, ska skriva en insändare som skall vara
så välskriven att den i princip ska kunna tryckas i en dagstidning. hur
tråkigt som helst. tror att jag ska skriva om att priserna på olika idrotts-
aktiviteter är alltför dyra, och att fler skulle idrotta om det kostade mindre
och så, och att det skulle gynna samhällets hälsa. gud, nu lät jag smart
va? haha. aja, killarna har skol-sm matcher nu, och vi får inte kolla på
den som går nu. helt orättvist, men får kolla på den klockan ett iaf.

aja, ska väl sätta igång med insändaren nu, annars tror jag att janne
blir lite småsur.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0