söndag,

idag har jag bestämt mig för att det är dags att röra på sig. så idag, ska jag
faktiskt ta med mig mamma och malin och åka ner på stan. det blir nog inte
länge, men jag ska ner på stan! :) är faktiskt ganska lycklig över det. första
ggn jag gör nånting sen jag gjorde illa mig, om man bortser från finland, som
nog var månadens höjdpunkt.

i övrigt hade jag tänkt att åka och kolla på våran match idag, innan det slog
mig att den är på jernvallen. ;/ blev lite ledsen, men det kommer väl fler matcher.

låg och tittade på sverigematchen igår, och jag blev grymt imponerad av
svergies mittback daniel majstorovic. han var ju helt sjukt bra! jag som knappt
vetat vem han var innan., eller alltså, jag har inte tyckt att han har utmärkt sig
innan. igår var han kung. nu ska jag äta frukost, och ställa om alla mina klockor
till sommartid, låter det inte underbart.
puss,


majstorovic in action.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0