i miss your heart.

det blev en dag av tv-repriser, precis som varje söndag brukar bli. det är sjukt att
jag faktiskt har missat nånting den här veckan då jag inte har gjort annat än legat
framför tvn? men så var det iaf, fick i mig mycket god mat däremellan också;
klyftpotatis, oxfilé, black n' white-sås och sallad. har också hunnit fundera ut vad
kommande studiebidrag ska gå till. jag har gjort en budget och jag är stolt över
mig själv. för den gick faktiskt ihop. haha. ikväll ska jag nog sova tidigt tror jag.
mår inte vidare värst bra. men jag lär väl slänga in lite plugg innan det.
puss, 

dagens vill ha: adam i närheten.
dagens klädsel: jeans, linne, cardigan, underkläder
dagens frisyr: uppsatt
dagens smink: inget
dagens låt: ingen alls underligt nog.
dagens planer: styrka, tv, plugg
dagens misslyckande: ont i magen
dagens drog: datorn?
dagens köp: godis, handkräm, örhängen
dagens godis: neverstop
dagens humör: berg- och dalbana.
dagens citat: -
dagens roligaste: att äntligen röra sig utanför väggarna.


remember those happy times? i miss them.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0