trött_tjej

var det tröttaste dagen idag eller? att bion slutade sent igår har satt sina spår kan jag ju säga. helt flamsig hela dagen.

fick iaf gå och kolla när borgis mötte st. mikael i skol-sm idag. oturligt nog förlorade grabbarna och åkte ut, men det var ju underhållande att titta iaf. och sophie var ju så borta! jag tror inte att hon kunde en enda regel (vilket kanske inte är så konstigt när man inte spelar) och hon var verkligen helt borta. hahah, gumman då! :)

och sen när jag skulle åka hem runt två och insåg att jag precis hade missat 10an så tänkte jag vara smart, spara tid och därför ta tvåan. när vi kommer till ica blev vi tillsagda att gå av allihop för han skulle ju inte köra längre, men det skulle komma en buss vilken sekund som helst. och som vi väntade! 10an som jag inte hade tagit för att komma hem fortare kom före bussen som skulle ta mig från ica och vidare. hur trött blir man inte på en skala? var hur irriterad som helst hela vägen hem, som förövrigt tog sammanlagt 45min.
läste om detta krångel i sofias blogg för någon dag sen och jag tyckte verkligen inte att det lät så farligt som hon uttryckte det. men fia, om du läser det här; FÖRLÅT!
tyckte att du överdrev, men det du hade skrivit var ju nästan en underdrift! herregud, och det här skulle spara tid? fy x-trafik!

tog iaf bussen till adam sen och blev hur chockad som helst när jag ser karin utanför hans hus ungefär. hah, visade sig att hon hade varit hundvakt och tagit en långpromenad på måfå och kommit fram till adam precis samtidigt som vi gjorde det :')
glodde på tv en stund och slumrade till i sängen, fick lite massage. men mer blev det inte. båda skulle på träning så våran korta stund blev ändå ganska värdefull, känns som om det var år sen vi var med varann. nu såhär när jag har duschat och ätit har jag lovat mamma en massage. så ja, fast det tar emot får jag nog offra mig.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0