tisdag

alltså, det här med sovmorgon till 12 är så fruktansvärt viktigt. hur skönt som
helst. sen var det ju det där med foten, själva andledningen till mina sovmorgnar
som inte var riktigt lika rolig. uscha. men ja, det blir ju bättre iaf, sakta men
säkert. och jag kan faktiskt stå på den nu, även om jag inte kan gå på den, och
det är ju alltid något. gick upp vid halv 10 och gjorde lite situps, ben- och rygglyft,
armhävningar (på knän ofc) etc.. känner mig ganska pigg nu faktiskt. endorfinkick.
har haft världens problem med att välja skor till dagens outfit, men till slut fick jag
nog ihop det. taxin kommer och hämtar mig om en kvart, för innan jag börjar
hade jag tänkt att hinna fixa den där jäkla hissnyckeln och sen så har alexander
sjöblom varit så underbart snäll och erbjudit sig att skänka mig lite skumgummi
till mina kryckor så jag slipper få så ont i händerna. så det ska också grejas
innan lektionen börjar. nu ska jag äta lite mat och borsta tänderna innan avfärd.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0