thank god it's friday!

usch vad tungt det var när wille kom och skulle väcka mig imorse! ville verkligen
inte kliva upp ur sängvärmen. hualigen. var lika tungt typ hela musiken också,
men hann ändå klinka lite på gitarren, börjar gå lite bättre nu.

sen hade ju adam insisterat på att bjuda mig på lunch, så visst fick han väl det.
ganska sweet tycker jag. gick till pizzaplace med johan och käkade lunchbuffé,
mumma. hann gå lite på stan sen också innan idrotten. blev handboll när vi väl
kom igång, och victor drog på världens jäkla skott på mig som fick stå i mål.
skapligt ont det gjorde.

åkte hem och vände innan thaiboxningen, och det var väl det jobbigaste passet
på länge? ;o blev en spurt upp till duscharna och hann göra mig klar på 10min
och springa ut till bussen hem till adam. vi har precis käkat nu, barbecuepommes,
kycklingfilé och chilibea. hur gott som helst. blir nog en prommis till konsum sen
i jakt på fredagsmys.

och hur glad blev man inte på en skala när pappa kommer hem, precis innan jag
skulle åka, MED MIN NYA MOBIL! gah, hur lycklig som helst, men det fick ju stanna
hemma eftersom den ska ladda ett visst antal timmar. men imorgon kan jag lova
att det blir lekstund! :D
puss,


skönheten själv! den är minminmin, finally!

Kommentarer
Postat av: Emma Klövenäs

Gash, lyckogris :P Då hoppas man på att några bilder kommer in här då och dårå :D

2009-03-06 @ 20:47:21
URL: http://emmaklovenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0