stadsbesök.

gud vad jag är glad! jag har varit ute och rört på mig, jag har gått på stan! jag har
äntligen gjort nåt annat än att bara ligga inne och uggla. haha, tänkt vad man
underskattar en sån sak som att bara kunna ta bussen ner på stan när man har
tid och lust! såna där självklara saker i vardagen blev inte alls lika självklara med
kryckor. men idag har jag varit på stan! tjatiga tjejen, ja men jag är verkligen lycklig
över det. är ungefär en 100lapp fattigare än när jag åkte ner men vad gör det? fick
med mig lite smått och gott hem. handkräm från vaseline, (världens bästa enligt
mig), lite neverstop, och örhängen från h&m som enligt mig vrålar sommar! 
dessutom fick jag kjolen nedan, som kommer från gina tricot, av min kära storasyster
som en försenad födelsedagspresent. och den är inte lika rosa som den ser ut
på bilden. den är mer hallonröd liksom.
puss,

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0