sömnproblem?

herregud vad jag inte kunde sova inatt. jäklar vad adam lät, HELA tiden.
hostade, snörvlade, vände och vred sig varvat med snarkade. jisses,
har inte varit med om värre? vid fyra så pickade han på mig ett x antal
gånger och sa "matilda" minst lika många gånger tills han tillslut frågade
vad klockan var. jaa, 03.48 eller nåt sånt svarade jag i hopp om att fortsätta
sova men ja, det gick ju inte.

vid niotiden började också wille och alfons vakna till liv, jäklar var dom skrek.
och alfons, han sprang upp och ner för trappan hela tiden. blev så trött på
dom små skitungarna. men vi gick ner runt 10 och åt lite, sen tog adam
bussen hem vid elva och jag gick in och gjorde ingenting fram till träningen.
hann dock se på tvn när daniel tynell och sandra hansson vann vasaloppets
herr- respektive damklass.
åkte iväg på två timmar träning sen, och ja den gick väl kanske helt okej.
har hunnit käka lite lasagne nu och nu sitter jag och kikar på one tree hill
och väntar på gossip girl. sen blir det ryggrehab och samhällsstudier.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0