solen skiner, glada miner!

det är så tråkigt att man självklart ska vakna 8.30 när man för en gångs
skull faktiskt får sova. jag har inte gjort nånting alls på hela morgonen.
har haftt hur tråkigt som helst, och det har varit alldeles för tidigt för att
göra nåt också. jag har iaf lurat i mamma att hon ska följa med mig ner
på stan och titta på en blus som jag hittade på gina för några dar sen.
men dom öppnar ju inte förrän tolv. så ja, här sitter jag och väntar. haha,
känner mig urfånig som ens skriver det.

senare får vi se vad det blir, ska förmodligen ut och springa litegrann lite
senare, eftersom det faktiskt bjöds på sol och plusgrader idag. annars
har jag siktet på gossipgirl men fram till dess är jag öppen för förslag.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0