solen gick i moln,

nej, det blev ju inget solande idag inte. karln mådde visst inte nå bra.
ville inte gå själv heller, inte just idag. så jag blev inget brun, inte alls.
och då blev det ju såklart inte nå födelsedagspresentshopping heller, så ja..

har iaf bokat biobiljetter till ikväll, så det lär ju vara den enda plan som
inte kommer kunna gå i stöpet. känns som om allt jag planerar blir fel?
ingenting blir av, nånsin. nog med negativiteten. det blir iaf män som
hatar kvinnor, med mamma. (gud vad jag börjat umgås med mina päron
igen! ;o ) haha, men jaa det ser jag verkligen fram emot, lite tungt bara
att den slutar så sent, jag som är så trött av mig. 23.15 plus att man ska
ta sig hem och varva ner och så. men det är en skitsak.

mötte även sara bazeli på stan idag! var så länge sen. vad glad jag blev.
och vi planerade minsann in att vi tjejer ska träffas och laga mat tillsammans,
kolla på film eller dra ut, allt beroende på humöret när det blir av. vi skulle
ta det runt dom slängarna jag fyller år, :) längtar redan, så mycket! nu ska
det bli av. saknar er brudar!


idag ska jag försöka läsa in lite matte i huvudet, statistik och index och sånt.

tycker det är svårt faktiskt. man måste verkligen tänka. jag som alltid haft så

lätt för siffror och tal, måste tänka i en evighet på varje uppgift nu. usch.

ska sätta mig och läsa sammanfattningen nu efter topmodel.

puss,


Kommentarer
Postat av: matilda

jaa, det måste bli av! skulle ju vara hur mys som helst :)

2009-03-05 @ 17:46:55
URL: http://matildaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0